Sól i maczeta

Temat: NFS MOST WANTED
pewnie znalazło by się kilka osób które zechciały by się pochwalić lub zobaczyć innych fury jakie stwozyliście w tej grze i przydało by się kilka wrarzeń opisów i cieawych tricków więc proszę o zamieszczanie takowych ja swojej fury niepokażę gdyz będę grał w tą grę na PS2 (mim to coś wykombinuję) ale z tego co wiem i widziałem to tuning jest znacznie uproszczony jak dla mnie maniaka samochodowego to niezbyt przypadło do gustu chodzi mi o tuningu silnika i innych podzespołów ale co do tuningu zewnętrzengo (optycznego) to pomimo że jest mniej akcesoriuw to jesttem bardzie zadowolony niż z U2 tam były niektóre bardzo dziwaczne i badziewne wręcz cłotniki lusterka i inne cuda choć znajdowało się tam kilka fajowych zestawów tutaj jest wszystko bardzo ładnie i konkretnie zrobione poprostu tak jak to powinno być miło że nieograniczyli się do kompaktów czy małych japońskich i amerykńskich coupe tylko dali np audi A4 lub lamborghini czy porsche MAŁA PORADA jeśli ktos nie jest wprawnym kierowcą i niejest w stanie utrzymać auta na wodzy to podczas pośclizgu niech użyje podtlenku azotu (NITRO) zauważyłem to podczas startowania w demo viperem jak startowałem bez nitro dopiero jak osiągnełem 100 km/h to jechał prosto a jak z nitro to bez żadnego machania tyłem auto ruszało do przodu to się najbardzie przyda dla aut z tylnym napędem niewiem jak jest z 4x4 ale cyba podobnie więc powodzenia w łamaniu prawa i czekam na zdjęcia waszych aut (nietylko ja zapewne)
Źródło: searchengines.pl/index.php?showtopic=52144



Temat: Made in Germany
kojarzy mi się to auto z dresami :? niestety , kiedyś przeczytałem że kierowcy bmw są najmiej kulturalni a z e30 łatwiej powiedzieć kture mi sie nie podobają niż które są piekne , a niepodoba mi się tylko ta 5 od końca , jest taka jakaś nijaka fajne audi : http://roadlook.pl/tuning/honster-650-nard...ze-audi-a4.html
Źródło: auto-motor-i-sport.pl/motoforum/index.php?showtopic=34


Temat: Chip Tuning & blow off
Pytanie 1. Audi A4 1.8 T quattro. chcę podnieść moc w autku. Ale nie wiem o ile procent. Auto ma spory przebieg bo 219.000 dużo osób mówi żeby nie przekraczać 15%. Czy to prawda, a jeśli tak to co mam zrobić żeby odświeżyć silnik i podnieść moc o 25-30% ??? Pytanie 2. Niedługo montuje system blow off. jakie mogą być negatywne następstwa używania tego systemu i jak jeździć żeby nie zajechać turbiny?
Źródło: audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=7236


Temat: Gustowny Tuning:) - jak nie robic tuningu w oborze
to prawda 99% to szajs mnie cieszy jak auto wygląda cywilnie z delikatnymi akcentami a najważniejsze jest czym dysponuję się pod maską jak na weekend jechałem legnica wrocek to jechał tuningowiec audi a4 koła tak szerokie ze wychodziły mu poza obrys no i fantastyczne skrzydło od airbusa miał z tyłu na tuning osiągów już nie starczyło bo moja skromna skodzinka go przegoniła...
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25931


Temat: Audi A4 od Rieger Tuning
Audi A4 od Rieger Tuning Firma Rieger Tuning wzięła do swojego garażu Audi A4. Efektem ich pracy jest tuningowana wersja, zaprezentowana na pokazach w Niemczech. Auto otrzymało zarówno wizualne, jak i mechaniczne dodatki - Audi A4 od Rieger Tuning wygląda dość agresywnie. Bodykit składa się z przedniego spojlera, tylnego dyfuzora zrobionego z włókna węglowego Więcej - http://www.furious.pl/new...eger-tuning.htm
Źródło: forum.furious.pl/viewtopic.php?t=2154


Temat: Lancia Delta Integrale...
Koledzy mowia tutaaj ze czesto sypia sie panewki tak korbowodowe jak i glowne. W jaki sposob mozna sie wystrzec takiej awarii, i czym moze byc to spowodowane?? Klopotami z cisnieniem oleju, lepkoscia oleju, materialem panewek. Ja stosuje wyczynowe panewki samosmarujace z obnizona warstwa scierna. Potrafia przezyc calkowity pad cisnienia oleju Ostatnio na wyscigu gorskim w Zaluzu padl nam silnik w Misku, ukrecila sie pompa oleju przy 220km/h. Ostatecznie padla tylko jedna korba i przytarl sie wal. Podobnie bylo w Audi A4 gdzie wywalilo (z tajemniczej przyczyny) caly olej odma. Tylko ze te panewki troche kosztuja - ponad 200zl za pare na jedna korbe/podpore. Co do oleju, to sportowe silniki fiatowskie potrzebuja oleju conajmniej 10Wxx. Zadnych 0W40, 5W30, 5W50. Najlepiej lac 10W60, 15W50, 15W60. Osobiscie polecam Castrol RS 10W60, albo TWS Motorsport 10W60. Motul 300V LeMans 15W60 tez jest niezly, ale drogi i ciezko dostepny. I zadnego Mobila Opis Delty wrzuce przy okazji (zdjecia w serwisie http://www.lancisti.net oraz Auto Swiat nr 1/2003). A wolalem za nia 18, ale teraz jestem sklonny do negocjacji - po prostu szkoda zeby sie auto marnowalo. A co przerobek - nie mam "cennika". Z kazdym klientem omawiamy dokladnie program przerobek w odpowiedzi na jego wymagania i dostaje indywidualna oferte. Ja nie bawie sie w masowe projekty i "tuning szybki i tani".
Źródło: fiatcoupe.home.pl/forum/viewtopic.php?t=1658


Temat: Model TT-01 - tuning oraz przepisy tech. do zawodów Gentelma
Witam serdecznie, Syn namówił mnie aby zakupił sobie auto TT-01 i startował razem z nim na zawodach organizowanych przez ATA i innych możliwych. Zakupiłem zatem samochód Audi A4 DTM 2005 oraz mam aparturę spectrum i złozyłem go i sobie na razie rekreacujnie jeżdżę aby się zaznajomic z autem. Chciałbym się dowiedzieć jaki tuning mogłbym do niego zastosować i co najlepiej wpływa na szybkość i równość jazdy. Chodzi mi jednak o taki tuning abym bez problemów mógł startować na zawodach w klasie Gentelman. Pozdrawiam i mam nadzieję że mi...
Źródło: zabawki-modele.pl/modelarstwo/viewtopic.php?t=2915


Temat: Jaki tuning preferujecie
moja wyobraznia o tuningu jest taka. auto wyglada super jak ma tuning fabryczny i ja jak bym cos innego mial stuningowac to tylko oryginalnie.porownianie. bmw e36 po mojej opcji stylizacja m3 audi a4 po mojej stylizacji tak jak widzisz mercedes w 211 po mojej stylizacji na brabusa.itd a jak nie ma sie dostatecznej kwoty na tuning to bym sie wogole nie zabieral za przerobki typu zderzaki z gieldy, dziwne spojlery itd.lepiej zosatwic samochod z oryginalnymwygladem a nie robic tJuning
Źródło: sor.krapkowice.net/forum/viewtopic.php?t=278


Temat: [r200 98r] Spojler-dokladka zderzaka przedniego
Dobre na zime, przy koleinach na polskich drogach takie "pługi" świetnie odśnierzą mi drogę do pracy A tak z innej beczki, kolega kupił Honde Civic 4D kombi. Auto było tuningowane w salonie Hondy (poprzedni właściciel był jakimś maniakiem Hondy), obniżone, usztywnione zawieszenie, koła 17/225, nowy wydech, nowy dolot (co ciekawe, u niego ten dolot faktycznie ożywiał auto, ale zdemontował go, bo za bardzo hałasował silnik) no i dokładki do zderzaków. Kolega woli klasyczny wygląd hondy więc dokładki zdemontował, koła zmienił na 15 ale zostawił zawieszenie. Jak mówi, "teraz da się nim jechać po koleinach". Wcześniej to było auto na autostradę a nie na polskie drogi. Co tu dużo mówić, tam gdzie ja w deszczu śmigam 110km/h on miał obawy przy 70km/h bo tak mu auto "pływało" na oryginalnych kołach... Zresztą, inny kolega ma Audi A4 i też ma takie "lacze" i obniżone zawieszenie. Skarży się na to samo To mnie ostatnio mocno odwiodło od zapału do zakupu felg od MG ZS Anyway, wziałem jego dokładkę i przyłożyłem do zderzaka w moim R... Miałbym problem przejechać tak "uzbrojonym" autem typowe progi zwalniające. Co ciekawe, mój R "naturalnie" siedzi niemal tak nisko jak Honda kolegi (różnica może 1-2 cm). Wnioski: tuning to trochę zabawa nie na polskie drogi, a jeśli już ktoś chce dokładki, to właściwie obowiązkowo musi mocno usztywnić zawiesznie bo jak mu autko "skoczy" na co większych dziurach czy progach to może nie mieć co zbierać z dokładki
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=18874


Temat: Kryteria.
I dobrze ci radze idz do okulisty bo ja na pierwszy rzut oka widze ze zarowno moj Focus jak i gigiegi sa poszerzone i widac to bardzo dobrze na miniaturkach w gazecie. A ze ty jestes ślepy to nie moja wina wiec nie pier**l mi tu tak wiecej Chłopie nie unoś sie. Poszerzenia rzeczywiście tam są ale są tak marne że prawie niewidoczne. I nie wiem o co ci chodzi, bo prawda jest taka że twoje prace nic nie prezentują!!! Przeglądając twoją teczke moge powiedzieć że np. 1.VW BORA - oprócz obniżenia i felg nic, nawet zderzak seryjny!!! 2.HONDA ACCORD - zderzak widać że kopiowany gołym okiem!!! Powiem więcej skopiowałeś go z Subaru które jesy troche wyżej zamieszczone :evil: 3.ALFA 147 - czy to auto dla lalek Barbie?! Co to za kolor, i te rozmazane fele i obniżony dach!!! Koniec świata 4.CIVIC z tyłu - przez przednią szybe widać nadal śnieg chociaż tło jest inne!!! Tłumiki krzywo a rysowanie tego zderzaka, pożal sie Boże!!! Nie bede więcej wymieniał bo nie chce cie zdołować. Moim zdaniem oprócz wymiany felg, obniżenia fury i wygładzenia nie umiesz zrobić nic dobrego! I na nestępny raz nie wyjeżdżaj z takimi tekstami bo te poszerzenia w Focusie są ale jakby ich nie było, a o tym że są świadczy tylko fakt ze zderzak jest szerszy na lewo. Gdyby nie to nikt by tego nie zauważył. Jak najbardziej staje tu po stronie Ziupo bo miał racje! A wracając do twoich prac to AUDI A4 robiłeś chyba w paincie!!! Jak tam wygląda grill!!! Mój wniosek na koniec: nie jesteś jakiś boski jeśli chodzi o VT i nabierz troche samokrytyki i dystansu do swoich prac. To że twój Focus ukazał sie na łamach Maxi Tuning nie upoważnia cie do gnojenia innych i jakiegoś wywyższania sie. Bo dla przykładu na forum Cardrivera które może znasz (jak nie to masz http://cdriver.webd.pl/forum/) przęciętna sekundówka jest o wiele lepsza od twoich prac!!! Mam nadzieje że przemyślisz moje wypociny, bo ja nie miałem wcale nic złego na myśli pisząc to. Chciałem tylko uświadomić ci że Ziupo słusznie zwrócił uwage na poszerzenia bo rzeczywiście są one prawie nie widoczne, a ty nie miałeś prawa komentować jego wypowiedź w taki sposób jak to zrobiłeś!!!!! Pozdrawiam.
Źródło: auto-motor-i-sport.pl/motoforum/index.php?showtopic=1840